If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
При закупуване на автомобила 27.09.2007г. на 133000км:
носачи: горен и долен (леви) - за сметка на продавача, около 380-400лв излязаоха само носачите но са много здрави, 30К по късно не са мръднали и то без да я жаля много
масло ДВГ Кастрол - 10/40
въздушен филтър
маслен филтър
филтър за климатик
пълнене на климатик (малко събра)
всички ремъци и ролки
термостат.
общо около 800лв. излезе всичко (купувал съм само скъпи консумативи и до момента съм много доволен от всичко сменено)
Следващо влизане в бокса след 10 000км.
Смяна само масло и филтри - 100 -120лв някъде излезе
Всичко останало без забележка!
Нови зимни гуми MICHELIN ALPIN A3 - 4бр = 640лв.
Следващо влизане след още 10 000км.
Само масло и филтри пак 100-тина лв.
Всичко останало без забележка.
Следващо посещение на сервиза за ремонт на къси светлини - 50лв. (нагоряла букса)
нов преден десен фар - 170лв.
Следващо посещение:15.01.2009
Кабели и лули чисто нови - 240лв
Свщи NGK laser platinum 8бр. - 300+лв.
Гарнитура на капака на клапаните - 48лв.
Дебитомер Бош - 136лв.
Ламбда сонда бош - 124лв.
Температурен датчик - 19лв.
Горен десен носач MOOG - 180лв.
Долен десен носач - MOOG - 240лв.
Тампони на стабилизираща щанга - **лв.(не помня)
Биалета предна дясна - към 30-тина лв.
Задна сабилизираща щанга - 50лв.
Масло ДВГ Selenia 20K 5л. - 70лв.
Масло скорости TUTTELA 75/90 пълна синтетика - 30тина лв.
Всички филтри - 70лв. някъде бяха
Общо не ми се смята колко ,но излезе достатъчно.По двигателя доста от нещата бяха прищявка, като ламбда, дебитомер, датчик,кабели, свещи, но не съжалявам че ги смених.Колата сега върви доста по добре (предполагам заради свещите) и по дупките стъпва идеално.
До момента съм супер доволен от колата защото каквото съм сменил не е мръднало а съм навъртял към 30К+ км.
Първо ще споделя колко съм разочарован и вбесен от услугите на сервиз "DinExpress" Пловдив... Лично аз повече там няма да стъпя!
Едно, че чаках 6 часа за смяна на трансмисионното масло и демонтаж и монтаж на скоростен лост, а и че ми счупиха топката на скоростния лост... Сега е залепена с изолирбанд...
Та ето какво смених и колко ми излезна:
Масло на скоростната кутия (неизвестна марка, пълна синтетика. Сгреших, че не отидох сам да си купя някое препоръчано, а се доверих на тях...) - 2л по 18.5 = 37.00 лв.
Основа на скоростен лост - 45 лв.
втулка (мисля, че струва 4-5лв...) 2х15 лв = 30лв.
Букса (неизвесно каква и за какво...) 4 лв.
Труд:
Смяна на масло на скоростна кутия - 12.5 лв.
Демонтаж и монтаж на скоростен лост - 84лв
Общо: 232.30 лв...
Поне сега се оправи проблема с превключването на скоростите и незнаино как с падането на оборотите... Само ме притесниха ония изроди там, че маховика тракал... До колкото разбрах един маховик е над 1к лв?!
Първо ще споделя колко съм разочарован и вбесен от услугите на сервиз "DinExpress" Пловдив... Лично аз повече там няма да стъпя!
Едно, че чаках 6 часа за смяна на трансмисионното масло и демонтаж и монтаж на скоростен лост, а и че ми счупиха топката на скоростния лост... Сега е залепена с изолирбанд...
Та ето какво смених и колко ми излезна:
Масло на скоростната кутия (неизвестна марка, пълна синтетика. Сгреших, че не отидох сам да си купя някое препоръчано, а се доверих на тях...) - 2л по 18.5 = 37.00 лв.
Основа на скоростен лост - 45 лв.
втулка (мисля, че струва 4-5лв...) 2х15 лв = 30лв.
Букса (неизвесно каква и за какво...) 4 лв.
Труд:
Смяна на масло на скоростна кутия - 12.5 лв.
Демонтаж и монтаж на скоростен лост - 84лв
Общо: 232.30 лв...
Поне сега се оправи проблема с превключването на скоростите и незнаино как с падането на оборотите... Само ме притесниха ония изроди там, че маховика тракал... До колкото разбрах един маховик е над 1к лв?!
Лъжат за маховика - нашите не са демфпферни за да тракат, еднокомпонентен е т.е. няма какво да трака та им кажи мноо здраве, лошото е че така лъжат хората а и повечето се хващат за съжаление.
156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG
От година и половина насам:
Ще гледам да не изпусна нещо
Демферна шайба Dayco - 250
Ангренажен и пистов ремъци + всички ролки - 450
Предни дискове - 120 някакви немски бяха - перфектни са
Предни накладки - 60 Лукас
Задни накладки - 45 японски
Полиоританови тампони на горните носачи - 130
преден ляв горен носач - 145 оригинален
кормилни накрайници два броя - 40 frap
биалети - 2 предни и 2 задни - 120 frap
задна напречна щанга - 60 birth
помпа за високо налягане BOSCH - чисто нова 1050
масла - наливам само Селения WR 5w40.
Спортен филтър реплейсмънт - 180 с препаратите
чип при KGB - 300
джанти 16 цола с 5-те дупки - 500
4 зимни гуми - 420
4 летни гуми 400
Предни амортисьори BOGE Automatic - 360
Преден ляв носач Frap - 210
Амортисьорна ролка к-т на пистовия ремък оригиналната - 225 лева.
Дебитомер BOSCH 135 лева.
Нищо не ми остана по тая кола за смяна - да не чуе дявола
Страшно съм доволен - страхотен автомобил
ако се сетя още нещо - ще дописвам
Не съм се хвалил, ама преди известно време ударих в една дупка и сега ще запиша ремонта в цифри, а пораженията са това което е сменяно и правено!
Започваме със срязани предни гуми и криви джанти(от дупката), гумите бяха сменени с втора употреба с 6 мм. грайфер на цена от 100лв. двете!
Изправянето на двете алуминиетви джанти струваше 30лв. общо!
След това се оказа, че трябва да сменя тампоните на горните носачи отпред 4бр.Х 15лв.= 60лв.
Оказа се че и преден десен вътрешен накрайник е под формата на дъга след удара в дупката и струваше 38лв.
Ремонта беше общ и цената за смяната на тези неща + реглаж на преден и заден мост беше 100лв. (изключително доволен съм от момчетата които го направиха).
Оказа се обаче, че сега ще сменям и тампоните на задните носачи и ще запиша пак цените + задните гуми защото имат огромни балони(пак след онази прословута дупка)!!!
Дотук 328лв. и това само от една дупка, а сиг. ще стигна до поне 500лв.
Не съм се хвалил, ама преди известно време ударих в една дупка и сега ще запиша ремонта в цифри, а пораженията са това което е сменяно и правено!
Започваме със срязани предни гуми и криви джанти(от дупката), гумите бяха сменени с втора употреба с 6 мм. грайфер на цена от 100лв. двете!
Изправянето на двете алуминиетви джанти струваше 30лв. общо!
След това се оказа, че трябва да сменя тампоните на горните носачи отпред 4бр.Х 15лв.= 60лв.
Оказа се че и преден десен вътрешен накрайник е под формата на дъга след удара в дупката и струваше 38лв.
Ремонта беше общ и цената за смяната на тези неща + реглаж на преден и заден мост беше 100лв. (изключително доволен съм от момчетата които го направиха).
Оказа се обаче, че сега ще сменям и тампоните на задните носачи и ще запиша пак цените + задните гуми защото имат огромни балони(пак след онази прословута дупка)!!!
Дотук 328лв. и това само от една дупка, а сиг. ще стигна до поне 500лв.
кажи къде е тази дупка, да внимаваме????????
markoni_box@abv.bgАлфа 156 2.0 TС 16 V 98г.
Алфа 145 1.4 ТС 16 V 98g.
Алфа ГТВ 2.0 ТС 16 V 96г.
Алфа 145 1.6 боксер/ бивша/ уникална
Comment